MOMspiration’s Summer Squat Challenge!

Zocht jij ook een manier om tijdens je vakantie lekker fit te blijven zonder er speciaal op uit te hoeven gaan of jezelf helemaal in het zweet te werken? Doe dan mee met de MOMspiration Summer Squat Challenge!

Maak iedere dag op een moment dat het jou uitkomt 100 squats en train zo je been-, bil- en buikspieren. Om meer resultaat te behalen is het van groot belang dat je de squats technisch gezien goed uitvoert. Let daarom goed op de volgende 4 punten:

1 Voeten –> Iets breder dan heupbreedte met je tenen wijzend naar voren (geen Donald Duckjes)

2 Knieën –> Zonder je voeten te verplaatsen duw je je knieën naar buiten.

3 Heupen –> Je heupen zakken naar achteren en beneden.

4 Romp –> Houd je romp zo verticaal mogelijk.

GOUDEN TIP: Squatten is niets anders dan gaan zitten en weer opstaan!

Moeite hiermee? Zet dan een stoel of ligbed achter je neer. Ga er nét niet op zitten en kom weer omhoog.

LET’S DO THIS LADIES!!!!

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s