Tijd voor een nieuw avontuur: MOMspiration On Tour Part 3

Vandaag namen we afscheid van het prachtige Domaine Saint Paul Le Marseillais. Als een God en drie Godinnen hebben we belachelijk genoten. Van onze bizar mooie kampeerplek tussen de wijnranken, de heerlijke sfeer, het mooie zwembad en de fijne mensen op het Domaine en de leuke uitjes die we hebben gemaakt naar stadjes, Aqualand en het strand van Cap d’Agde.
Gisteren brachten we op aanraden van eigenaresse Marit een bezoek aan het stadje Pézenas. We hebben een superleuke wandeling gemaakt door het historische centrum en hebben natúúrlijk gesmikkeld van ijsjes en macarons!

Jools wilde graag nóg langer luisteren. Het was ook echt zo mooi!

Matching sunnies. Volgende week dezelfde trainingspakken.

Vanochtend was het tijd voor afscheid van ‘Marit’s Vakantie’ zoals Jools dat noemt. Jools en Pippa wilden nog héééél graag goed knuffelen met hun nieuwe beste vriendje Olle. Olle is bruinharig, heeft lange oren en balkt.

Doei Olle!

Na 4,5 uur rijden zijn we aangekomen in de Pyreneeën op camping Natura Pyrenees op de Frans-Spaanse grens. MOMspiration On Tour Deel 3. En…. Het regent…! Mweehhhhhhh!!!

We hebben de taken verdeeld. Thaddeus is Chef Tent en ik ben Hoofd Kids Entertainment. Even bikkelen en dan kunnen we morgen weer van het zonnetje en onze mooie tent genieten.

Heb ijsjes, de iPad en pretzels in de strijd gegooid aangezien we allemaal een beetje gaar zijn van de autorit en hier in de allerkneuterigste receptie van deze camping. Koala Brothers en Pop Up ijs to the rescue!!!!

Jools vond het maar raar dat we niet konden zwemmen: “Het maakt toch niet uit dat het regent, want van zwemmen word je ook nat.” Little Miss Sunny Side Up!

Twee uur later:

Chef Tent heeft zijn missie voltooid.

En nu…. Zzzzzzzzzzzz!!!! Midden in de Pyreneeën, met het geluid van de regen op het tentdoek en de stromende rivier checken wij uit…

Night Night!

PS: Wij zijn zooooo blij met onze prachtige tent van LIV-outdoor. Het is de Soilera Tavorite, het huismerk van deze mega outdoor shop. De meiden waren helemaal door het dolle dat we weer in onze eigen tent gaan kamperen. Gezellig met z’n viertjes bij elkaar met eigen spulletjes.